Brad Wislon, wykonawczy wiceprezes WarnerMedia w rozmowie z IGN zdradził, że Mortal Kombat poradził sobie w HBO Max lepiej niż oczekiwali. Twierdzi, że spodziewali się dobrego wyniku, ale nie aż tak dobrego. Według niego Mortal Kombat było jedną z najlepiej działających treści, jakie dodali do platformy. Wilson tłumaczy, że ich ocena Mortal Kombat jest związana z dobrym przyciąganiem nowych subskrybentów do platformy, którzy zostali i oglądali inne treści. Jest to więc efekt, który był głównym celem hybrydowych premier filmów Warner Bros. i wygląda na to, że taktyka WarnerMedia dała pożądane wyniki.
- To była jedna z naszych najlepiej działających treści na platformie. Ci klienci teraz przechodzą dalej i oglądają inne wielkie tytuły, które zazwyczaj przyciągają ludzi, ale też badają klasyki naszej wielkiej biblioteki jak Przyjaciele, Teoria wielkiego podrywu czy Rodzina Soprano.
Przypomnijmy, że Mortal Kombat w kinach zebrał do tej pory 81 mln dolarów przy budżecie 55 mln dolarów. Może być trudno dobić do kwoty, jaką poprzedni Mortal Kombat osiągnął w 1995 roku - wynosiła ona w skali globalnej 122,1 mln dolarów. Na razie nie ma decyzji o tym, czy Mortal Kombat 2 powstanie. Zadowolenie włodarzy jednak może sugerować, że są na to szanse.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj