Po przeciętnym starcie przed tygodniem, 2. odcinek "Mr. Robot" zanotował już znacznie lepszą widownię.
Nowy serial USA Network "
Mr. Robot" podczas emisji 2 odcinka obejrzało 3,20 mln widzów. Jest to łączony wynik zarówno z pierwszej telewizyjnej emisji, jak i z oglądalności przez DVR w ciągu 3 kolejnych dni. Amerykańskie media zauważają, że dzięki DVR widownia "
Mr. Robot" w przedziale 18-49 zwiększyła się o 85%.
Czytaj także: „Hannibal” – czy to już koniec? Amazon i Netflix porzucają projekt
Z kolei w porównaniu z premierą serialu, 2. odcinek zanotował 13-procentowy wzrost w ogólnej liczbie widzów i 36-procentowy w przedziale 18-49. Warto przypomnieć, że pilot dostępny był online miesiąc przed telewizyjną premierą, gdzie obejrzało go blisko 3 mln widzów.
USA Network przed telewizyjną premierą "Mr. Robot" zamówiła 2. sezon. Jego premiera odbędzie się w przyszłym roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h