„Mr. Robot” zyskuje widzów podczas emisji 2. odcinka
Po przeciętnym starcie przed tygodniem, 2. odcinek "Mr. Robot" zanotował już znacznie lepszą widownię.
Po przeciętnym starcie przed tygodniem, 2. odcinek "Mr. Robot" zanotował już znacznie lepszą widownię.
Nowy serial USA Network "Mr. Robot" podczas emisji 2 odcinka obejrzało 3,20 mln widzów. Jest to łączony wynik zarówno z pierwszej telewizyjnej emisji, jak i z oglądalności przez DVR w ciągu 3 kolejnych dni. Amerykańskie media zauważają, że dzięki DVR widownia "Mr. Robot" w przedziale 18-49 zwiększyła się o 85%.
Czytaj także: „Hannibal” – czy to już koniec? Amazon i Netflix porzucają projekt
Z kolei w porównaniu z premierą serialu, 2. odcinek zanotował 13-procentowy wzrost w ogólnej liczbie widzów i 36-procentowy w przedziale 18-49. Warto przypomnieć, że pilot dostępny był online miesiąc przed telewizyjną premierą, gdzie obejrzało go blisko 3 mln widzów.
USA Network przed telewizyjną premierą "Mr. Robot" zamówiła 2. sezon. Jego premiera odbędzie się w przyszłym roku.
Źródło: Deadline / Fot. USA Network
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat