Nadawany w czwartki i piątki o 19.30 nowy serial obyczajowy Polsatu "Na kocią łapę" cieszy się mniejszą oglądalnością niż emitowane w tym samym paśmie w pozostałe dni powszednie "Samo życie". W czasie emisji nowej produkcji stacja przegrywa z Jedynką i TVN-em.

Średnia widownia sześciu pokazanych dotąd odcinków "Na kocią łapę" wyniosła 1,72 mln widzów, co dało Polsatowi 14,09 proc. udziału w grupie 4+ i 13,69 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla nas danych AGB Nielsen Media Research.

To mniej niż w tym samym paśmie, ale w poniedziałki, wtorki i środy, osiąga obecne od sześciu lat w Polsacie "Samo życie". Od początku września średnia oglądalność tego serialu wynosi 2,32 mln osób przy udziale na poziomie 18,59 proc. w 4+ i 18,14 proc. w 16-49.

"Samo życie" pokazywano również rok temu w obecnym paśmie emisji "Na kocią łapę", czyli w czwartki i piątki o 19.30. Równie

ż wtedy ten serial miał więcej widzów niż w tej chwili nowa produkcja Polsatu - oglądało go 2,09 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,34 proc. i 18,36 proc.

W czasie nadawania "Na kocią łapę" Polsat znajduje się na trzecim miejscu w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 1, pokazująca w tym paśmie "Wiadomości" - przyciągają one 4,19 mln widzów. Na drugiej pozycji jest TVN ("Sport", "Pogoda", "Uwaga!; 2,47 mln). Za Polsatem plasuje się natomiast TVP 2 (m.in. "Dzieciaki górą", piłka nożna, "Sopot Hit Festiwal", reportaż; 1,31 mln).

Z danych wynika także, iż serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 35 do 39 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj