Nadawany w czwartki i piątki o 19.30 nowy serial obyczajowy Polsatu "Na kocią łapę" cieszy się mniejszą oglądalnością niż emitowane w tym samym paśmie w pozostałe dni powszednie "Samo życie". W czasie emisji nowej produkcji stacja przegrywa z Jedynką i TVN-em.
Średnia widownia sześciu pokazanych dotąd odcinków "Na kocią łapę" wyniosła 1,72 mln widzów, co dało Polsatowi 14,09 proc. udziału w grupie 4+ i 13,69 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla nas danych AGB Nielsen Media Research.
To mniej niż w tym samym paśmie, ale w poniedziałki, wtorki i środy, osiąga obecne od sześciu lat w Polsacie "Samo życie". Od początku września średnia oglądalność tego serialu wynosi 2,32 mln osób przy udziale na poziomie 18,59 proc. w 4+ i 18,14 proc. w 16-49.
"Samo życie" pokazywano również rok temu w obecnym paśmie emisji "Na kocią łapę", czyli w czwartki i piątki o 19.30. Równie
ż wtedy ten serial miał więcej widzów niż w tej chwili nowa produkcja Polsatu - oglądało go 2,09 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,34 proc. i 18,36 proc.
W czasie nadawania "Na kocią łapę" Polsat znajduje się na trzecim miejscu w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 1, pokazująca w tym paśmie "Wiadomości" - przyciągają one 4,19 mln widzów. Na drugiej pozycji jest TVN ("Sport", "Pogoda", "Uwaga!; 2,47 mln). Za Polsatem plasuje się natomiast TVP 2 (m.in. "Dzieciaki górą", piłka nożna, "Sopot Hit Festiwal", reportaż; 1,31 mln).
Z danych wynika także, iż serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 35 do 39 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym.
Źródło: wirtualnemedia.pl
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 41 lat
ur. 1961, kończy 63 lat
ur. 1959, kończy 65 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1962, kończy 62 lat