Jak wynika z badań Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualne Media CDA.pl w styczniu br. zanotowało 6,69 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 134,11 mln odsłon. Płatne treści w serwisie są dostępne w sekcji CDA Premium, która zanotowała w zeszłym miesiącu 3,18 mln użytkowników i 28,97 mln odsłon. Na drugim miejscu znalazł się portal VOD.pl z 4,03 mln użytkowników, którzy wykonali 19,16 mln odsłon. Natomiast Netflix w styczniu odnotował 3,85 mln użytkowników, którzy wykonali 50,96 mln odsłon, co jest wynikiem lepszym, choćby od sekcji VOD na portalu TVP.pl (3,22 mln użytkowników, 42, 36 mln odsłon). Amerykański serwis jest liderem wśród platform mających w pełni płatną ofertę. Drugą pozycję zajęła sekcja CDA Premium, a trzecią HBO GO (1,75 mln użytkowników, 14,99 mln odsłon). W skali roku zasięg Netflixa zwiększył się ponad dwukrotnie - z 6,16 do 13,47 procent, a liczba odsłon równo o 100 procent - z 25,39 do 50,96 mln. Procentowo jeszcze większe wzrosty zanotowało HBO GO - o 3,92 pkt proc. zasięgu i 8,46 mln odsłon (czyli 179,8 i 129,4 procent). Na końcu listy znajdują się serwisy NCplusgo.pl (492,1 tys. użytkowników, 8,11 mln odsłon) i Showmax (379,7 tys. użytkowników, 7,87 ml odsłon), który z końcem stycznia zakończył działalność w naszym kraju.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj