Jak wynika z badań Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualne Media Netlixa w lipcu br. odwiedziło 3,48 mln realnych użytkowników, czyli 12,45 procent wszystkich polskich użytkowników Internetu. Z czerwca na lipiec amerykańska platforma zyskała 2 punkty procentowe (czyli 19,1 procent) zasięgu wyprzedzając inne serwisy. Netflix jako jedyny z czołowych serwisów od maja osiągnął duży wzrost odwiedzalności. Jednak platforma, podobnie jak kilka innych witryn nie jest w badaniu audytowana, zatem nie ma danych o jej odsłonach i czasie korzystania odwiedzających. Drugie miejsce w rankingu zajmuje serwis VOD.pl, który odwiedziło 3,26 mln internautów robiąc 12,33 mln odsłon, notując wzrost o 1,61 punktu procentowego zasięgu (16 procent). Tym samym jest to najpopularniejsza wśród polskich internautów w pełni płatna platforma. Na kolejnym miejscu w tej kategorii jest dział CDA Premium serwisu CDA.pl, który odwiedziło w lipcu 2,52 mln użytkowników. Przerwa wakacyjna spowodowała, że nastąpił spadek zasięgu, jeśli chodzi o serwisy należące do polskich stacji telewizyjnych. I tak Player.pl (należący do Grupy TVN Discovery) miał 2,71 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 22,15 mln odsłon (spadek 10 procent zasięgu), sekcja VoD na TVP.pl zanotowała 1,92 mln użytkowników z 24,91 mln odsłon (spadek o 19,8 procent zasięgu), natomiast należąca do Polsatu Ipla.tv miała 1,02 mln realnych użytkowników i 10,9 mln odsłon (spadek 12,2 procent zasięgu).
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj