Firma Enseo 40 przeprowadziła badania na temat preferencji filmowo-telewizyjnych i korzystania z oferty rozrywkowej przez gości hoteli. Z opublikowanego dokumentu wynika, że jedynie 1% wszystkich osób meldujących się w hotelach decyduje się wykupić dostęp do płatnych platform VOD - 90% zysków czerpanych z tego tytułu pochodzi z zakupu treści pornograficznych. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda jednak tam, gdzie właściciele oferują odwiedzającym dostęp do Netfliksa. Na korzystanie z niego w czasie swojego pobytu w hotelu decyduje się aż 40% wszystkich gości - serwis jest popularniejszy nie tylko od płatnych filmów porno, ale i programów sportowych czy informacyjnych. W dodatku odwiedzający spędzają z Netfliksem średnio 90 minut podczas każdego dnia pobytu (wiadomości czy transmisje sportowe - średnio 14 minut). Zobacz także: Netflix stworzył grę przeglądarkową z postaciami z seriali Na podstawie badań można stworzyć jednoznaczną konkluzję: brak dostępu do Netfliksa w ofercie danego hotelu wiąże się z mniejszymi zyskami jego właścicieli. Co więcej, autorzy dokumentu przekonują, że możliwość dostępu do platformy może być jednym z kluczowych czynników przy wyborze konkretnego miejsca pobytu w czasie podróży.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj