Nie do wiary to kultowy program o zjawiskach paranormalnych, który był emitowany od 1996 roku do 2013 roku (z przerwą kilkuletnią). Netflix wykorzystał to w nowej reklamie Stranger Things.
Nie do wiary był jednym z popularniejszych programów w dawnych latach. Poruszał on tematykę zjawisk nadprzyrodzonych i innych tajemnic. Prowadzącym był Maciej Trojanowski, który powrócił do swojej roli w reklamie Netflixa zatytułowanej
Nie może być.
W klimacie Nie do wiary gospodarz programu omawia wydarzenia z pierwszych dwóch sezonów
Stranger Things. Innymi słowy jest to nietypowy sposób, by przypomnieć widzom wydarzenia przed 3. sezonem. Niewątpliwie w polskich fanach przywoła to nutkę nostalgii.
Zobaczcie, jak dobrze wyszła reklama serialu na rynek polski:
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h