Nie do wiary - kultowy polski program o Stranger Things. Świetna reklama Netflixa
Nie do wiary to kultowy program o zjawiskach paranormalnych, który był emitowany od 1996 roku do 2013 roku (z przerwą kilkuletnią). Netflix wykorzystał to w nowej reklamie Stranger Things.
Nie do wiary to kultowy program o zjawiskach paranormalnych, który był emitowany od 1996 roku do 2013 roku (z przerwą kilkuletnią). Netflix wykorzystał to w nowej reklamie Stranger Things.
Nie do wiary był jednym z popularniejszych programów w dawnych latach. Poruszał on tematykę zjawisk nadprzyrodzonych i innych tajemnic. Prowadzącym był Maciej Trojanowski, który powrócił do swojej roli w reklamie Netflixa zatytułowanej Nie może być.
W klimacie Nie do wiary gospodarz programu omawia wydarzenia z pierwszych dwóch sezonów Stranger Things. Innymi słowy jest to nietypowy sposób, by przypomnieć widzom wydarzenia przed 3. sezonem. Niewątpliwie w polskich fanach przywoła to nutkę nostalgii.
Zobaczcie, jak dobrze wyszła reklama serialu na rynek polski:
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1981, kończy 43 lat
ur. 1977, kończy 47 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1966, kończy 58 lat
ur. 1992, kończy 32 lat