Nie do wiary - kultowy polski program o Stranger Things. Świetna reklama Netflixa

Nie do wiary to kultowy program o zjawiskach paranormalnych, który był emitowany od 1996 roku do 2013 roku (z przerwą kilkuletnią). Netflix wykorzystał to w nowej reklamie Stranger Things.

Nie do wiary to kultowy program o zjawiskach paranormalnych, który był emitowany od 1996 roku do 2013 roku (z przerwą kilkuletnią). Netflix wykorzystał to w nowej reklamie Stranger Things.

Adam Siennica

Adam Siennica

Tagi:  stranger things 

Nie do wiary był jednym z popularniejszych programów w dawnych latach. Poruszał on tematykę zjawisk nadprzyrodzonych i innych tajemnic. Prowadzącym był Maciej Trojanowski, który powrócił do swojej roli w reklamie Netflixa zatytułowanej Nie może być.

W klimacie Nie do wiary gospodarz programu omawia wydarzenia z pierwszych dwóch sezonów Stranger Things. Innymi słowy jest to nietypowy sposób, by przypomnieć widzom wydarzenia przed 3. sezonem. Niewątpliwie w polskich fanach przywoła to nutkę nostalgii. 

Zobaczcie, jak dobrze wyszła reklama serialu na rynek polski:

Co o tym sądzisz?

Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV