Bird Box to nowy film Netflixa z Sandrą Bullock w roli głównej, który jest wyreżyserowany przez Susanne Bier. Jakiś czas temu streamingowy gigant pochwalił się, że produkcja bije rekordy oglądalności - w pierwszym tygodniu od premiery film miało obejrzeć 45 037 125 użytkowników Netflixa na całym świecie, co jest wynikiem najlepszym z dotychczasowych. Teraz tym statystykom przygląda się Nielsen, firma monitorująca wyniki oglądalności najgłośniejszych produkcji. Według nowych badań, w samych Stanach Zjednoczonych film obejrzało 26 milionów użytkowników Netflixa (mowa o pierwszym tygodniu od premiery) - z tego wyłącznie w dniu 28 grudnia produkcja przyciągnęła przed odbiorniki 3.9 mln widzów. Jest to wyraźne potwierdzenie, że Nie otwieraj oczu faktycznie okazał się największym hitem jeśli chodzi o filmową ofertę platformy - według Nielsena, tylko 2. sezon Stranger Things wypada lepiej jeśli chodzi o pierwszy tydzień po premierze (przy czym Nie otwieraj oczu to film, a Stranger Things - serial). Przypomnijmy, że fabuła filmu Nie otwieraj oczu skupia się na Malorie, która walczy o przetrwanie dla siebie i dwójki swoich dzieci. Akcja rozgrywa się w świecie, w którym tajemnicza siłą dziesiątkuje ludzkość – każdy, kto zobaczy potwora, zginie. Malorie chce przedostać się do bezpiecznego miejsca, jednak w tym celu musi przetrwać dwudniową niebezpieczną podróż z zasłoniętymi oczami.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj