Nie otwieraj oczu – wyniki oglądalności według danych Nielsena

Nie otwieraj oczu to głośna produkcja Netflixa, która według ostatnich informacji bije rekordy oglądalności. Teraz te dane weryfikuje Nielsen, firma, która zbadała, ilu użytkowników Netflixa obejrzało ten film w USA.

Nie otwieraj oczu to głośna produkcja Netflixa, która według ostatnich informacji bije rekordy oglądalności. Teraz te dane weryfikuje Nielsen, firma, która zbadała, ilu użytkowników Netflixa obejrzało ten film w USA.

Michalina Reda

Michalina Reda

Bird Box to nowy film Netflixa z Sandrą Bullock w roli głównej, który jest wyreżyserowany przez Susanne Bier. Jakiś czas temu streamingowy gigant pochwalił się, że produkcja bije rekordy oglądalności - w pierwszym tygodniu od premiery film miało obejrzeć 45 037 125 użytkowników Netflixa na całym świecie, co jest wynikiem najlepszym z dotychczasowych.

Teraz tym statystykom przygląda się Nielsen, firma monitorująca wyniki oglądalności najgłośniejszych produkcji. Według nowych badań, w samych Stanach Zjednoczonych film obejrzało 26 milionów użytkowników Netflixa (mowa o pierwszym tygodniu od premiery) - z tego wyłącznie w dniu 28 grudnia produkcja przyciągnęła przed odbiorniki 3.9 mln widzów. Jest to wyraźne potwierdzenie, że Nie otwieraj oczu faktycznie okazał się największym hitem jeśli chodzi o filmową ofertę platformy - według Nielsena, tylko 2. sezon Stranger Things wypada lepiej jeśli chodzi o pierwszy tydzień po premierze (przy czym Nie otwieraj oczu to film, a Stranger Things - serial).

Przypomnijmy, że fabuła filmu Nie otwieraj oczu skupia się na Malorie, która walczy o przetrwanie dla siebie i dwójki swoich dzieci. Akcja rozgrywa się w świecie, w którym tajemnicza siłą dziesiątkuje ludzkość – każdy, kto zobaczy potwora, zginie. Malorie chce przedostać się do bezpiecznego miejsca, jednak w tym celu musi przetrwać dwudniową niebezpieczną podróż z zasłoniętymi oczami.

Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe

Co o tym sądzisz?

Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV