W celu przypomnienia widzom, iż Unbreakable Kimmy Schmidt powraca właśnie na ekrany, posłużono się akronimami, które zwyczajowo nie kojarzą się zbyt pozytywnie. Jednak w przypadku tej bohaterki nic nie jest takie, jakie na początku mogłoby się wydawać. I tak, jeśli spotkacie się gdzieś z hasłem “STFU” to wiedzcie, że od teraz oznacza “Save the Flyin Unicorns” (“Oszczędź latające jednorożce”), a zwrot “MILF” kojarzony powszechnie z seksownymi mamuśkami to “My Interesting Lady Friend” (“Moja ciekawa przyjaciółka”).
Za kampanię reklamową odpowiedzialna jest firma Midnight Oil, która wcześniej była zaangażowana w promocję gier Gears of War: Ultimate Edition i Oxenfree.
- Jesteśmy fanami pierwszego sezonu, więc świetnie bawiliśmy się przypominając sobie wszystkie żarty, historie i przezabawne momenty, kiedy przygotowywaliśmy nowe reklamy z zespołem Netflix Originals. (...) Było dla nas ważne, by oddać wydźwięk Kimmy i uszanować ją oddając jej ducha w tej kampanii. Przypominając jej oddanym fanom, dlaczego kochają Kimmy, zwracając się jednocześnie do zupełnie nowej publiczności - powiedziała Michelle Azzopardi, Wice prezydent działu kreatywnego firmy.
Agencja reklamowa przygotowała zarówno promocję pod reklamę zewnętrzną, jak i media cyfrowe. 2. sezon Unbreakable Kimmy Schmidt dostępny jest na platformie Netflix od piątku, 15 kwietnia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj