Niedawno zadebiutowało Nintendo Switch Online, czyli sieciowa usługa dla konsoli Switch. Opłacanie subskrypcji umożliwia rozgrywki w sieci, daje dostęp do biblioteki klasycznych produkcji z Nintendo Entertainment System, a także umożliwia przechowywanie zapisów z gier w chmurze. I to właśnie ta ostatnia funkcja wywołała największe kontrowersje. Początkowo wydawało się, że zapisy znikną z chmury tuż po zakończeniu opłacania abonamentu. Sugerował to opis na oficjalnej stronie usługi. Dopiero teraz Nintendo postanowiło wyjaśnić całą tę sytuację i jednocześnie uspokoić graczy. Zapisane stany gry zostaną w sieci przez 6 miesięcy po zakończeniu subskrypcji Nintendo Switch Online. Niestety, nie wszystkie gry będą obsługiwać przechowywanie zapisów w chmurze. Postępy ze Splatoon 2, Pokemon: Let's Go, Pikachu! i Pokemon: Let's Go, Eevee! czy Dark Souls Remasteredbędziemy mogli mieć jedynie na konsoli. Dlaczego? Problemem są funkcje sieciowe w tych grach, a Nintendo obawia się, że gracze mogliby wykorzystać chmurę do oszukiwania.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj