Mimo iż nie oczekujemy, że kiedykolwiek wszystkie gry będą odpalane w chmurze, to zdajemy sobie sprawę z rozwoju technologii. Widzimy przyszłość, w której streaming i chmura danych będą dynamicznie się rozwijać i staną się źródłem gier dla konsumentów. Musimy nadążyć za zmianami tego typu. Jeśli zmiany te doprowadzą do poszerzenia ogólnoświatowej społeczności graczy, to dadzą nam więcej narzędzi, aby za pomocą naszego sprzętu i oprogramowania dotrzeć do ludzi na całym świecie, oferując im unikalną rozrywkę w stylu Nintendo.
Shigeru Miyamoto, dyrektor Nintendo i twórca takich serii jak Mario, Zelda czy Donkey Kong, podziela spojrzenie Furukawy na technologię cloud gamingu. Widzi w niej przede wszystkim narzędzie do rozszerzenia grupy potencjalnych odbiorców. Miyamoto sceptycznie podchodzi jednak do idei wyparcia klasycznych konsol rozwiązaniami chmurowymi. Uważa, że wciąż będą powstawały gry, których największym atutem będzie to, że możemy uruchamiać je w trybie lokalnym a nie za pośrednictwem internetu.
Nie można zatem wykluczyć, że w bliżej nieokreślonej przyszłości japońska firma zaprezentuje własne podejście do grania w chmurze, choć nie zamierza rezygnować s produkcji fizycznych konsol.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj