To nie był udany poniedziałek dla stacji FX i debiutu nowego sezonu "Fargo". Produkcja Noah Hawleya zanotowała słabą oglądalność.
Krytycy i dziennikarze są zgodni - 2. sezon "
Fargo" to absolutny hit (95/100 na metacritic.com). Opinie te jednak zupełnie nie przełożyły się na oglądalność. Przed telewizorami zasiadło zaledwie 1,59 mln widzów, przy współczynniku widowni w wieku 18-49 -
0.5.
Jest to spadek aż o 40% w porównaniu z widownią 1. sezonu. Z kolei w porównaniu z oglądalnością finału 1. serii - "
Fargo" straciło 19% widzów.
Czytaj także: „The Walking Dead” stracił widzów w premierze 6. sezonu
Władze stacji FX pokładają jednak spore nadzieje w DVR i wierzą, że widownia w ciągu całego tygodnia od dnia premiery okaże się znacznie wyższa. W poniedziałkowy wieczór "
Fargo" przegrało m.in. z popularnymi transmisjami sportowymi na kanałach ESPN i TBS.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h