Niska oglądalność 2. sezonu „Fargo”
To nie był udany poniedziałek dla stacji FX i debiutu nowego sezonu "Fargo". Produkcja Noah Hawleya zanotowała słabą oglądalność.
To nie był udany poniedziałek dla stacji FX i debiutu nowego sezonu "Fargo". Produkcja Noah Hawleya zanotowała słabą oglądalność.

Krytycy i dziennikarze są zgodni - 2. sezon "Fargo" to absolutny hit (95/100 na metacritic.com). Opinie te jednak zupełnie nie przełożyły się na oglądalność. Przed telewizorami zasiadło zaledwie 1,59 mln widzów, przy współczynniku widowni w wieku 18-49 - 0.5.
Jest to spadek aż o 40% w porównaniu z widownią 1. sezonu. Z kolei w porównaniu z oglądalnością finału 1. serii - "Fargo" straciło 19% widzów.
Czytaj także: „The Walking Dead” stracił widzów w premierze 6. sezonu
Władze stacji FX pokładają jednak spore nadzieje w DVR i wierzą, że widownia w ciągu całego tygodnia od dnia premiery okaże się znacznie wyższa. W poniedziałkowy wieczór "Fargo" przegrało m.in. z popularnymi transmisjami sportowymi na kanałach ESPN i TBS.
Źródło: Deadline / Fot. FX

Najnowsze


naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1975, kończy 50 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1982, kończy 43 lat
ur. 1987, kończy 38 lat

