Niska oglądalność 2. sezonu „Fargo”
To nie był udany poniedziałek dla stacji FX i debiutu nowego sezonu "Fargo". Produkcja Noah Hawleya zanotowała słabą oglądalność.
To nie był udany poniedziałek dla stacji FX i debiutu nowego sezonu "Fargo". Produkcja Noah Hawleya zanotowała słabą oglądalność.

Krytycy i dziennikarze są zgodni - 2. sezon "Fargo" to absolutny hit (95/100 na metacritic.com). Opinie te jednak zupełnie nie przełożyły się na oglądalność. Przed telewizorami zasiadło zaledwie 1,59 mln widzów, przy współczynniku widowni w wieku 18-49 - 0.5.
Jest to spadek aż o 40% w porównaniu z widownią 1. sezonu. Z kolei w porównaniu z oglądalnością finału 1. serii - "Fargo" straciło 19% widzów.
Czytaj także: „The Walking Dead” stracił widzów w premierze 6. sezonu
Władze stacji FX pokładają jednak spore nadzieje w DVR i wierzą, że widownia w ciągu całego tygodnia od dnia premiery okaże się znacznie wyższa. W poniedziałkowy wieczór "Fargo" przegrało m.in. z popularnymi transmisjami sportowymi na kanałach ESPN i TBS.
Źródło: Deadline / Fot. FX




naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1997, kończy 28 lat
ur. 1976, kończy 49 lat
ur. 1971, kończy 54 lat
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1988, kończy 37 lat

