Produkcja będzie slasherem z perspektywy pierwszej osoby, nastawionym na kooperację, przy tworzeniu którego czerpano pomysły z gier MMO, RPG oraz FPS-ów. Mimo iż grę będzie można ukończyć w pojedynkę, to przemierzanie poziomów w drużynie złożonej z wielu graczy będzie o wiele bardziej ekscytujące, choćby z tego względu, że każde ubicie wroga będzie punktowane, co poniekąd motywuje do rywalizacji.

W "Hellraid" do wyboru będą cztery klasy postaci: wojownik, mag, paladyn, łotrzyk. Pomiędzy kolejnymi poziomami będziemy podróżować poprzez sieć magicznych portali. Każdą lokację będzie można odwiedzić niezliczoną liczbę razy w celu wykonania niezbędnych questów. Gracze do dyspozycji dostaną ogromną liczbę broni białej, dystansowej i magicznej. System walki ma być dość zaawansowany, a każda klasa dysponuje wyjątkowymi dla siebie umiejętnościami, które nierzadko zadecydują o zwycięstwie drużyny. Na naszej drodze natkniemy się na zróżnicowanych przeciwników, wliczając w to potężnych bossów. Przyjdzie nam także unikać pułapek i poszukiwać skarbów.

[image-browser playlist="590861" suggest=""]

W grze znajdzie się system craftingu, który pozwoli nam tworzyć bronie według własnych upodobań. Dzięki zbrojom, które zakupimy w sklepach, wymienimy z innymi graczami lub zwyczajnie znajdziemy, będziemy mogli dostosować wygląd naszej postaci. Dzięki rozbudowanemu systemowi Game Master, zaczerpniętemu z gier fabularnych, każda rozgrywka wyglądać będzie inaczej - potwory pojawią się w innych miejscach, a zawartość skrzyń się zmieni, podobnie jak i przebieg questów.

Twórcy obiecują też, że dzięki wspomnianemu systemowi tytuł zapewni nam rozrywkę na setki godzin. Gra ukaże się jeszcze w tym roku na konsolach PlayStation 3, Xbox 360 oraz PC.

[image-browser playlist="590862" suggest=""]

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj