Alan Wake 2 zadebiutuje 27 października z DLSS 3.5, pełnym ray tracingiem oraz techniką Reflex
Remedy Entertainment działa w awangardzie technologicznej, nieustannie tworząc najbardziej wciągające i zaawansowane gry każdej generacji. Gra Control z 2019 roku była jedną z pierwszych gier wykorzystujących ray tracing i DLSS i do dziś pozostaje oszałamiającym tytułem, który demonstruje zaawansowane możliwości platformy PC. W 2010 roku Remedy wydało Alan Wake, niesamowity thriller akcji z narracją, który powalił graczy swoją oprawą wizualną i olśniewającą rozgrywką opartą na świetle. 27 października pojawi się długo oczekiwana kontynuacja, podążająca za Alanem Wake i agentką FBI Sage Anderson w nowej koszmarnej historii, zatytułowana Alan Wake 2, która zostanie wydana przez Epic Games. Po raz kolejny NVIDIA i Remedy Entertainment nawiązały współpracę, by zapewnić graczom PC oszałamiające wrażenia, wykorzystując najnowocześniejsze technologie, by podkręcić jakość obrazu, immersję i wydajność do poziomu 11. Na komputerach PC, grający w Alan Wake 2 będą mogli podziwiać pełny ray tracing, która jest akcelerowany i ulepszana przez NVIDIA DLSS 3.5 i NVIDIA Reflex. Przyjrzyj się Alan Wake 2 z pełnym ray tracingiem na tym ekskluzywnym zrzucie ekranów:Nowa technika Ray Reconstruction w DLSS 3.5 renderuje nasz świat z pełnym ray tracingiem piękniej niż kiedykolwiek wcześniej, co pozwala w pełni zanurzyć się w historii Alan Wake 2.
– Tatu Aalto, główny programista grafiki w Remedy Entertainment.
A jutro, 23 sierpnia, zobacz różnicę, jaką robią technologie DLSS 3.5 i RTX w nowym zwiastunie Alan Wake 2, który zadebiutuje o 15:00:
Premiera Cyberpunk 2077: Widmo Wolności z DLSS 3.5, pełnym ray tracingiem oraz techniką Reflex już we wrześniu
Dodatek Widmo Wolności, który będzie miał premierę już 26 września, zawiera tryb Ray Tracing: Overdrive Mode, zapewniając graczom korzystającym z kart GeForce RTX najbardziej wciągającą i szczegółową rozgrywkę. NVIDIA ogłosiła, że DLSS 3.5 we wrześniu będzie dostępny dla wszystkich graczy Cyberpunk 2077 i Cyberpunk 2077: Widmo Wolności.Dzięki inteligentnej technice DLSS 3.5, napędzanej przez moc SI, możesz przemierzać dzielnicę Dogtown, nową lokalizację w Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, w najlepszy możliwy sposób. Z ostrzejszym obrazem, dokładniejszym oświetleniem i najwyższą możliwą ilością wyświetlanych klatek na sekundę.
– Jakub Knapik, wiceprezes ds. artystycznych oraz główny reżyser artystyczny w CD PROJEKT RED
Technologia Ray Tracing: Tryb Overdrive, który wzbogaca i tak już niesamowitą oprawę wizualną gry o pełne śledzenie promieni, inaczej znane jako śledzenie ścieżek, jest niezwykle wymagające dla GPU. Układy GPU z serii GeForce RTX 40, oparte na architekturze NVIDIA Ada Lovelace, dysponują odpowiednią mocą obliczeniową oraz zwiększającą wydajność i jakość technologią NVIDIA DLSS 3.5, by ożywić tę oszałamiającą grafikę.
Techniki NVIDIA DLSS oraz Reflex dołączą do wielu innych głośnych tytułów
Call of Duty: Modern Warfare III otrzyma wsparcie technik DLSS 3 oraz Reflex.Half-Life 2 RTX: ogłoszono projekt z wykorzystaniem narzędzia RTX Remix
NVIDIA ogłosiła na targach Gamescom, że powstaje Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project. Społeczność skupiona wokół gry Half-Life 2 rozpoczęła pracę nad odświeżeniem tytułu wykorzystując dostęp do wczesnej wersji zestawu narzędzi RTX Remix. Dzięki RTX Remix modderzy mogą przebudować materiały w starych grach komputerowych z wykorzystaniem właściwości Physically Based Rendering (PBR), co dodaje dodatkowych szczegółów geometrycznych w edytorze Valve Hammer. Remix pozwala także dodać do starszych gier szereg technik graficznych, takich jak: pełny ray tracing, DLSS 3, Reflex oraz RTX IO, aby dostarczyć całkowicie odnowione i usprawnione doświadczenie w kultowych tytułach dla użytkowników kart graficznych GeForce RTX. W galerii możecie porównać, jak wygląda gra z włączonym i wyłączonym RTX.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj