- W celu wypełnienia znacznego popytu na całym świecie oraz upewnienia się, że każdy kto chce zagra w grę w dniu premiery zdecydowaliśmy się ją przesunąć o 2 tygodnie, aby w ten sposób wydłużyć okres produkcji - tłumaczy Shawn Layden, szef SCEA.Zatem opóźnienie nie jest związane z tworzeniem gry jako takiej, ale dostatecznym wydłużeniem czasu przygotowania fizycznej wersji produktu, by nie zabrakło go w sklepach. Na pocieszenie Sony potwierdziło, że już w najbliższy weekend rozpoczną się otwarte beta testy trybu sieciowego Uncharted 4: A Thief's End. Do zabawy nie będzie potrzebna aktywna subskrybcja PlayStation Plus.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj