Fakt, że ponad 20 tysięcy kinomanów zaplanowało już seans i kupiło bilety na obejrzenie Barbie i Oppenheimera tego samego dnia to najlepszy dowód na to, że głośna dyskusja w Internecie na temat zobaczenia obu tych niesamowitych filmów przekłada się na wyniki sprzedaży. Równie ekscytuje to, że do premiery pozostało 10 dni - to może być dopiero początek. Przez ostatnie 3 dni zanotowaliśmy na tym polu 33-procentowy wzrost zainteresowania podwójnym seansem obu produkcji. Jesteśmy zachwyceni skalą tego wydarzenia.
Analitycy box office oceniają, że sama dyskusja o tym, który z filmów - Barbie czy Oppenheimera - obejrzeć jako pierwszy może przełożyć się na lepsze wyniki weekendów otwarcia obu produkcji.
2023 w box office - najbardziej dochodowe filmy w skali globalnej
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj