

Oppenheimer i Barbie - od jakiegoś czasu w sieci na sile przybiera kampania promocyjna obu tych debiutujących w ten sam dzień filmów. Zamiast dyskutować o różnicach marketingowych czy rywalizacji produkcji w box office, gwiazdy Hollywood z Tom Cruise'em na czele zachęcają potencjalnych odbiorców do wybrania się na oba dzieła. Wielką popularność zdobywa też podwójny seans; jak donosi serwis Variety, sieć kin AMC Theatres już w tej chwili sprzedała na niego ponad 20 tysięcy biletów w USA.
Tak całą sytuację komentuje Elizabeth Frank, dyrektorka ds. treści w AMC Theatres:
Analitycy box office oceniają, że sama dyskusja o tym, który z filmów - Barbie czy Oppenheimera - obejrzeć jako pierwszy może przełożyć się na lepsze wyniki weekendów otwarcia obu produkcji.
2023 w box office - najbardziej dochodowe filmy w skali globalnej
Barbie i Oppenheimer zadebiutują w polskich kinach 21 lipca.
Źródło: Variety

