W 2018 roku Opus Film, firma odpowiedzialna między innymi za nominowaną do Oscara Zimną wojnę zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 9,5 procenta, czyli w przeliczeniu 26,72 mln złotych. To daje stratę netto w wysokości 457,3 tysięcy złotych. Natomiast wpływy spółki ze sprzedaży usług wzrosły z 19,71 mln złotych w 2017 roku do 22,37 mln złotych za ubiegły rok. Jeśli chodzi o koszty operacyjne to zmalały one dużo mocniej od przychodów, o 26,2 procent, z 36,53 do 26,97 mln zł. Ograniczono przede wszystkim wydatki na usługi obce (z 27,65 do 21,19 mln zł) oraz wynagrodzenia (z 4,42 do 2,58 mln zł). O wiele lepiej poradziła sobie siostrzana firma spółki, Opus TV odpowiedzialna między innymi za seriale Kruk. Szepty słychać po zmroku i Ultraviolet. Osiągnęła 18,53 mln złotych wpływów sprzedażowych, wobec zaledwie 1,68 mln zł rok wcześniej. To daje zysk netto w wysokości 540,4 tysięcy złotych. Firma mocno ograniczyła również koszty operacyjne, aż o 56 procent, z 13,95 do 6,14 mln złotych. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj