Według oficjalnej strony StarWars.com ostateczny zwiastun filmu "Star Wars: The Force Awakens" został obejrzany 128 mln razy w ciągu 24 godzin. W tym zawiera się 112 mln odtworzeń w Internecie i 16 mln widzów, którzy oglądali go na żywo podczas meczu NFL. Oczywiście film bije swój własny rekord ustanowiony w kwietniu 2015 roku, gdzie drugi teaser osiągnął 88 mln odsłon w 24 godziny, a 145 mln w pierwszym tygodniu. Natomiast pierwszy teaser, który pojawił się 28 listopada 2014 roku osiągnął 55 mln odsłon w 24 godziny i 110 mln w pierwsze 12 dni. [video-browser playlist="755292" suggest=""] Czytaj także: Analiza ostatecznego zwiastuna filmu "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy" Jednocześnie oficjalna strona zdradza, że przedsprzedaż biletów bije rekordy w wielu krajach na świecie. Mamy także potwierdzenie z polskich kin, że sprzedaż bije rekordy popularności i osiąga wyniki na niespotykaną skalę. "Star Wars: The Force Awakens" zadebiutują w USA i w Polsce już 18 grudnia 2015 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj