Wytwórnia odpowiedzialna za nowy film Christophera Nolana, Dunkierkę, zdecydowała się na promowanie filmu w nietypowy sposób. By tego dokonać, studio połączyło siły z potentatem wojennych gier sieciowych.
77 lat i 1 dzień temu zakończyła się operacja Dynamo znana jako Cud pod Dunkierką. Trwająca 10 dni, od 26 maja do 4 czerwca 1940 roku, miała na celu ewakuację sił alianckich z kontynentu na wyspy brytyjskie. Całość nie obyła się bez ogromnych strat po stronie sił sprzymierzonych, jednak nie mogły równać się one z przeszło 300.000 uratowanych żołnierzy.
To właśnie o tych wydarzeniach opowiada najnowszy film Christophera Nolana -
Dunkirk, którego premiera odbędzie się już 21 lipca tego roku. By osłodzić widzom czekanie na ów obraz oraz poszerzyć grono odbiorców, Warner Bros., wspólnie z Wargaming organizują kampanię pod nazwą
Remember Dunkirk. Wydarzenie to będzie rozrciągać się na wszystkie trzy tytuły sieciowe studia -
World of Tanks.
World of Warplanes i
World of Warships. W jego skład wejdą misje, emblematy i wiele innych elementów, których na razie nie zdradzono.
Wierzymy, że Dunkirk Christophera Nolana będzie niesamowitym filmem o jednym z najbardziej doniosłych momentów w historii II Wojny Światowej. Jesteśmy zaszczyceni że możemy uczestniczyć w w tym kreatywnym przedsięwzięciu, gdzie możemy dzielić się pasją, honorując i zachowując pamięć o niesamowitych wydarzeniach, które ukształtowały tamtą erę - powiedział Erik Whiteford, szef marketingu Wargaming America
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h