Tylko u nas: Pamiętajcie Dunkierkę! – Warner Bros. i Wargaming łączą siły
Wytwórnia odpowiedzialna za nowy film Christophera Nolana, Dunkierkę, zdecydowała się na promowanie filmu w nietypowy sposób. By tego dokonać, studio połączyło siły z potentatem wojennych gier sieciowych.
Wytwórnia odpowiedzialna za nowy film Christophera Nolana, Dunkierkę, zdecydowała się na promowanie filmu w nietypowy sposób. By tego dokonać, studio połączyło siły z potentatem wojennych gier sieciowych.
77 lat i 1 dzień temu zakończyła się operacja Dynamo znana jako Cud pod Dunkierką. Trwająca 10 dni, od 26 maja do 4 czerwca 1940 roku, miała na celu ewakuację sił alianckich z kontynentu na wyspy brytyjskie. Całość nie obyła się bez ogromnych strat po stronie sił sprzymierzonych, jednak nie mogły równać się one z przeszło 300.000 uratowanych żołnierzy.
To właśnie o tych wydarzeniach opowiada najnowszy film Christophera Nolana - Dunkirk, którego premiera odbędzie się już 21 lipca tego roku. By osłodzić widzom czekanie na ów obraz oraz poszerzyć grono odbiorców, Warner Bros., wspólnie z Wargaming organizują kampanię pod nazwą Remember Dunkirk. Wydarzenie to będzie rozrciągać się na wszystkie trzy tytuły sieciowe studia - World of Tanks. World of Warplanes i World of Warships. W jego skład wejdą misje, emblematy i wiele innych elementów, których na razie nie zdradzono.
Wierzymy, że Dunkirk Christophera Nolana będzie niesamowitym filmem o jednym z najbardziej doniosłych momentów w historii II Wojny Światowej. Jesteśmy zaszczyceni że możemy uczestniczyć w w tym kreatywnym przedsięwzięciu, gdzie możemy dzielić się pasją, honorując i zachowując pamięć o niesamowitych wydarzeniach, które ukształtowały tamtą erę - powiedział Erik Whiteford, szef marketingu Wargaming America
Źródło: Fot. Warner Bros/Wargaming
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat