[video-browser playlist="667226" suggest=""]
Wyróżniony za kreatywność Jury trudno było jednomyślnie wybrać zwycięzcę. Remake filmu „Frankenstein” w wersji Pawła Macieja Grada przykuł uwagę kreatywnym, nowoczesnym i innowacyjnym podejściem do tej klasycznej pozycji światowej kinematografii. Były to główne przesłanki, które zdecydowały o wyróżnieniu tej produkcji. Według filmowego bloga Are You Watching Closely, był to najlepszy film, jaki został przesłany przez polskich uczestników konkursu. Kwestie techniczne to rzecz wtórna, która ustępuje miejsca pomysłowi i twórczej brawurze – komentuje Dominik Sobolewski z Are You Watching Closely.[video-browser playlist="667228" suggest=""]
Jameson wspiera młodych filmowców Irlandzka whiskey Jameson od lat związana jest z kinem, wspiera młodych reżyserów, operatorów czy scenarzystów, stwarzając im możliwość zaistnienia przed dużą publicznością. Udział w tego typu konkursach to szansa dla młodych i zdolnych twórców i filmowców. Możliwość prezentacji swojego filmu na arenie międzynarodowej to niesamowita okazja. Może uda nam się odkryć nowych artystów na miarę, Martina Scorsese, Wernera Herzoga czy Stanley’a Kubricka? Done in 60 Seconds to tylko jeden z projektów filmowych, w które zaangażowany jest Jameson. First Shot, który odbędzie się już niebawem, skierowany jest do scenarzystów, a zwycięskie propozycje wyprodukowane są z zaangażowaniem takich gwiazd jak Kevin Spacey, Adrien Brody czy Uma Thurman – komentuje Anna Flanagan, ambasador marki Jameson w Polsce. Finaliści wszystkich krajowych konkursów w marcu 2015 roku wezmą udział w gali finałowej, podczas której zostanie wybrany zwycięzca tegorocznej edycji. Patronat nad pierwszą polską edycją konkursu objęła Warszawska Szkoła Filmowa.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj