W Rain przejmiemy kontrolę nad chłopcem, który w niewyjaśniony sposób staje się niewidzialny, a jego sylwetkę widać jedynie w deszczu. To właśnie wspomniane zjawisko pogodowe stanie się naszym najważniejszym narzędziem. Odpowiednio wykorzystane pozwoli rozwiązać nam liczne łamigłówki, na które natkniemy się podczas naszej przygody.

Na poniższym materiale twórcy opowiadają o nastroju produkcji, który będzie przywodził na myśl uczucia towarzyszące ludziom w chwili, kiedy gubią się w obcym miejscu - czyli strach, ale i ciekawość. Pojawia się także wzmianka o tym, że projekty poziomów obfitują w liczne boczne alejki i zakamarki, które aż kuszą, by w nie zajrzeć, ale i w których można się zgubić.

Premiera gry przewidziana jest na jesień.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj