TVP pędzi na szczyt, a Disney i HBO spadają w rankingu
Warto zwrócić uwagę na platformę TVP VOD, która pod względem liczby odwiedzających uplasowała się na 6. miejscu. Jednak jeśli chodzi o zasięg i średni czas korzystania ze streamingu, TVP jest obecnie największym konkurentem Netfliksa - przeciętnie internauci przesiadują 3 godziny oraz 30 minut na platformie Telewizji Polskiej. Natomiast na Netfliksie przeważnie spędzają pięć i pół godziny. Za TVP uplasowały się HBO Max (2 godziny, 42 minuty i 54 sekundy) oraz Disney+ (2 godziny, 20 minut i 59 sekund). Jak te dane wypadają w porównaniu ze styczniem 2024? Netflix nie stracił polskich subskrybentów, ale średni czas spędzony na platformie zmalał o 11 minut i 31 sekund. Z kolei większość pozostałych streamerów zaliczyła znaczące spadki. Szczególnie pogorszyły się wyniki Disney+ oraz HBO Max - zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i czasu spędzanego na platformach. Disney stracił 62,4 tys. polskich internautów, a HBO aż 141,4 tys. Przeciętny czas zmniejszył się obu platformom o nieco ponad pół godziny. Właśnie to przyczyniło się do ostatecznej przewagi TVP VOD.Amazon i Canal+ zaczynają piąć się w górę
W międzyczasie Canal+ i Amazon osiągnęli wzrosty na polskim rynku. Ich udział w rynku zwiększył się dzięki wydłużeniu przeciętnego czasu na platformach. Użytkownicy Canal+ spędzili 41 minut i 43 sekundy więcej. Tymczasem czas na Prime Video zwiększył się o 26 minut i 11 sekund. Player oraz CDA Premium zaliczyły niewielki spadek udziału na rynku streamingowym. Z kolei pozycja Polsat Box Go nie uległa zmianie.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj