Oryginalnie w zamyśle twórców Divinity: Original Sin 2 nie miał mieć pełnych dialogów. Jednak twórcy, na kilka tygodni przed premierą, postanowili to zmienić. Na kickstarterowej stronie produktu poinformowali o nowościach. Czytaj także: W Uncharted: Zaginione Dziedzictwo ktoś inny mógł partnerować Chloe
No dobra. Pamiętacie, że jakiś rok temu albo później powiedzieliśmy, że nie możemy zrobić dialogów mówionych do Divinity: Original Sin 2. Cóż, zmieniliśmy zdanie! Zmieniliśmy zdanie i wcale nie jest nam przykro. Muahaha! - czytamy w informacji zawartej na stronie projektu.
W grze znajdzie się ponad 80 tys. linii dialogowych, które zostały przypisane do 1014 postaci, do których nagrywano sesje dźwiękowe. Każda z nich przemówi innym głosem. Premiera gry 14 września na PC. W późniejszym terminie zadebiutuje on również na konsolach.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj