W porównaniu z premierami wcześniejszych sezonów, oba seriale straciły widzów. Co ciekawe, Covert Affairs był chętniej oglądany od White Collar. Produkcja z Piper Perabo w roli głównej podczas premiery 3. sezonu (recenzja tutaj) zgromadziła przed telewizorami 3,50 mln widzów (rok temu premierę 2. sezonu oglądało 4,56 mln).

Z kolei pierwszy odcinek 4. serii White Collar oglądało 3,20 mln Amerykanów (rok wcześniej 3,90 mln).

Rezultaty te są i tak znacznie lepsze niż liczba widzów, która żegnała poprzednie sezony (odpowiednio "CA" - 3,21 mln i "WC" - 2,55 mln widzów).

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj