Aaron Greenberg, szef marketingu Xbox Games, napisał na oficjalnym blogu konsoli, że Quantum Break jest najchętniej kupowaną nową marką Microsoftu na Xbox One. Ponadto produkcja była najczęściej wybierana spośród wszystkich użytkowników konsoli w zeszłym tygodniu - zarówno jako zakup, jak i uruchamiana gra. Niestety w artykule nie podano konkretnych liczb. Czytaj także: Remedy usprawni działanie gry Quantum Break na PC i Xbox One Z pozoru wydaje się, że jest się czym chwalić, ale szybko można zmienić zdanie zagłębiając się nieco w tę sprawę. Greenberg wyraźnie zaznacza, że mowa o nowej marce Microsoftu tej generacji. To oznacza, że pod uwagę można brać w zasadzie zaledwie trzy tytuły - Sunset Overdrive, Ryse: Son of Rome oraz Quantum Break. Pierwsza produkcja po półtora roku od premiery dostępna jest od dzisiaj za darmo w Games with Gold, więc można wnioskować, że nie podbiła szczególnie rynku. Ryse: Son of Rome natomiast nie jest zbyt interesującym tytułem pod względem rozgrywki - dość zamkniętym, krótkim i mało skomplikowanym. Wygląda na to, że Microsoft uruchomił maszynę marketingową, żeby przyćmić nieco problemy, z którymi borykają się gracze, głównie wersji PC. Czekamy na oficjalne wyniki sprzedaży i być może będziemy zmuszeni uderzyć się w pierś. Póki co jednak wypada wątpić w to, że Quantum Break trafiło do prawdziwych mas. Produkcja w naszej recenzji otrzymała 7 na 10 punktów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj