Quick scoping to nic innego jak bezpieczne wycelowanie karabinem, przeważnie snajperskim, we wroga, a następnie szybkie skorzystanie z lunety w celu oddania strzału. W ten sposób niektórzy gracze unikają ryzyka. To samo tyczy się no scopingu, czyli strzelania z biodra. W rzeczywistości w przypadku snajperek skutki raczej byłyby opłakane, o czym przekonamy się także w Titanfall. Twórcy chcą, aby pojedynki były uczciwe i polegały wyłącznie na umiejętnościach graczy, a nie "taniej" mechanice.
[cytat=Wpis z oficjalnego forum gry]Sniping jest w grze obecny, ale z uwagi na konstrukcję gry działa na zupełnie innej zasadzie niż ten w większości współczesnych shooterów. Quick scoping i no scoping są zwyczajnie nieefektywne.[/cytat]
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj