Sony dobrze wie, że ich najnowsza konsola PlayStation 4 nie oferuje póki co żadnych wielkich tytułów. Pierwszą najważniejszą premierą na konsolę dla wielu miał być właśnie InFamous: Second Son, który swoją premierę ma już w tym miesiącu. W związku z czym, postanowili jeszcze bardziej nakręcić oczekiwania graczy dzieląc się nowymi informacjami o długości kampanii i przedpremierowych wynikach sprzedaży oraz pokazali nową reklamę, tym razem z udziałem prawdziwych aktorów.
W świecie gry mamy spędzić co najmniej 10-12 godzin, jak twierdzą twórcy gry. Tyle powinno nam zająć przejście głównego wątku fabularnego. Natomiast jeśli kogoś skuszą misje poboczne, może śmiało liczyć na parę dodatkowych godzin zabawy. Warto jeszcze pamiętać o systemie moralności, który według jednego z twórców ma przekonać gracza, by zaczął historię na nowo, tym razem wybierając inny sposób gry.
Jak donosi przedstawiciel brytyjskiego oddziału SCE, liczba zamówień przedpremierowych InFamous: Second Son przebiła już liczbę pre-orderów The Last of Us, jednego z ostatnich wielkich hitów konsoli Sony z poprzedniej generacji. Przy tym przykładzie widać, że jednak siła przebicia znanej serii jest większa, niż nowej na rynku gier marki, nawet biorąc pod uwagę ilość sprzedanych konsol. Josh Walker z SCE chwali przy tym kampanię marketingową gry, dzięki której inFamous: Second Son zdobyło takie zainteresowanie graczy. Jak donoszą różne serwisy, na marketing wydano około milion funtów, przez co reklamy gry będzie można zobaczyć nie tylko w Internecie, ale także na ekranach telewizorów czy kin. "Second Son" ma szansę stać się najlepiej sprzedającą się odsłoną serii.
Przy okazji także zaprezentowano reklamę gry, która została nagrana z udziałem prawdziwych aktorów. Możecie ją obejrzeć poniżej.