Reklama live action „inFamous: Second Son” i nowe informacje o kampanii
To prawdopodobnie pierwsza premiera na PS4, na którą czeka tyle osób, dlatego twórcy nie oszczędzają na kampanii marketingowej. Tym razem nakręcają oczekiwania na grę podając nowe informacje o kampanii i pokazując nam reklamę live-action.
To prawdopodobnie pierwsza premiera na PS4, na którą czeka tyle osób, dlatego twórcy nie oszczędzają na kampanii marketingowej. Tym razem nakręcają oczekiwania na grę podając nowe informacje o kampanii i pokazując nam reklamę live-action.
Sony dobrze wie, że ich najnowsza konsola PlayStation 4 nie oferuje póki co żadnych wielkich tytułów. Pierwszą najważniejszą premierą na konsolę dla wielu miał być właśnie InFamous: Second Son, który swoją premierę ma już w tym miesiącu. W związku z czym, postanowili jeszcze bardziej nakręcić oczekiwania graczy dzieląc się nowymi informacjami o długości kampanii i przedpremierowych wynikach sprzedaży oraz pokazali nową reklamę, tym razem z udziałem prawdziwych aktorów.
W świecie gry mamy spędzić co najmniej 10-12 godzin, jak twierdzą twórcy gry. Tyle powinno nam zająć przejście głównego wątku fabularnego. Natomiast jeśli kogoś skuszą misje poboczne, może śmiało liczyć na parę dodatkowych godzin zabawy. Warto jeszcze pamiętać o systemie moralności, który według jednego z twórców ma przekonać gracza, by zaczął historię na nowo, tym razem wybierając inny sposób gry.
Jak donosi przedstawiciel brytyjskiego oddziału SCE, liczba zamówień przedpremierowych InFamous: Second Son przebiła już liczbę pre-orderów The Last of Us, jednego z ostatnich wielkich hitów konsoli Sony z poprzedniej generacji. Przy tym przykładzie widać, że jednak siła przebicia znanej serii jest większa, niż nowej na rynku gier marki, nawet biorąc pod uwagę ilość sprzedanych konsol. Josh Walker z SCE chwali przy tym kampanię marketingową gry, dzięki której inFamous: Second Son zdobyło takie zainteresowanie graczy. Jak donoszą różne serwisy, na marketing wydano około milion funtów, przez co reklamy gry będzie można zobaczyć nie tylko w Internecie, ale także na ekranach telewizorów czy kin. "Second Son" ma szansę stać się najlepiej sprzedającą się odsłoną serii.
Przy okazji także zaprezentowano reklamę gry, która została nagrana z udziałem prawdziwych aktorów. Możecie ją obejrzeć poniżej.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat