Kampania reklamowa znanego koncernu wytwarzającego kosmetyki i produkty do higieny osobistej zostanie wykorzystana w popularnym serialu komediowym.
To jest uproszczona wersja newsa. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję
W ubiegłym roku firma Procter & Gamble wypuściła reklamę pod tytułem
The Talk, która mówiła o uświadamianiu przez rodziców czarnoskórych dzieci o problemie uprzedzeń rasowych. Teraz koncern zapłacił stacji ABC, aby wykorzystać tę kampanię w wątku serialu
Black-ish.
W jednym z kolejnych odcinków Dre, który będzie starał się wpoić swój dorobek kulturowy dzieciom nawiąże właśnie do reklamy Procter & Gamble. Poniżej możecie obejrzeć filmik, o którym mowa.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Źródło: variety.com/zdjęcie główne: Byron Cohen/ABC