Reklama Procter & Gamble stanie się jednym z wątków odcinka Czarno to widzę
Kampania reklamowa znanego koncernu wytwarzającego kosmetyki i produkty do higieny osobistej zostanie wykorzystana w popularnym serialu komediowym.
Kampania reklamowa znanego koncernu wytwarzającego kosmetyki i produkty do higieny osobistej zostanie wykorzystana w popularnym serialu komediowym.
W ubiegłym roku firma Procter & Gamble wypuściła reklamę pod tytułem The Talk, która mówiła o uświadamianiu przez rodziców czarnoskórych dzieci o problemie uprzedzeń rasowych. Teraz koncern zapłacił stacji ABC, aby wykorzystać tę kampanię w wątku serialu Black-ish.
W jednym z kolejnych odcinków Dre, który będzie starał się wpoić swój dorobek kulturowy dzieciom nawiąże właśnie do reklamy Procter & Gamble. Poniżej możecie obejrzeć filmik, o którym mowa.
Źródło: variety.com/zdjęcie główne: Byron Cohen/ABC
naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1959, kończy 66 lat
ur. 1986, kończy 39 lat
ur. 1961, kończy 64 lat
ur. 1960, kończy 65 lat
ur. 1955, kończy 70 lat