Finał Super Bowl był emitowany w niedziele wieczorem czasu amerykańskiego. Wiemy, że co roku jest to najchętniej oglądany program w telewizji na świecie i przyciąga ponad 100 mln Amerykanów. W tym roku zanotowano rekordową całkowitą liczbę 172 mln widzów, czyli była to maksymalna oglądalność finału w jednym momencie. Jest to najchętniej oglądany program w historii amerykańskiej telewizji. Zobacz także: Spoty filmowe z Super Bowl Średnia oglądalność finału na wszystkich platformach wynosiła 113,7 mln widzów. Jest to drugi największy wynik w historii po tym z 2015 roku, gdzie zanotowano 115,8 mln widzów. Po raz pierwszy w historii zanotowano też tak wysoki ciągły wzrost widzów w trakcie trwania finału. Zanotowano wzrost o 29 procent. Udało się też pobić rekord programu telewizyjnego, który był najchętniej komentowany w mediach społecznościowych. Zanotowano 191 mln interakcji na Facebooku oraz Twitterze. Zobacz także: Najlepsze reklamy z Super Bowl 2017 Przerwa w meczu to równie ważne wydarzenie telewizyjne, bo wówczas wielka gwiazda ma swój występ. W tym roku widzów zachwyciła Lady Gaga przyciągając 117,5 mln widzów. Co ciekawe - jest to zaledwie drugi wynik w historii po występie Katy Perry, która swego czasu przyciągnęła 120,7 mln widzów. Tuż po zakończeniu finału Super Bowl emitowano nowy serial 24: Legacy, który przyciągnął 17,6 mln widzów ze współczynnikiem 6.1 w grupie docelowej 18-49. Jest to najwyższy wynik w historii marki 24 godzin.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj