Rekordowa oglądalność Super Bowl 2017. Jak sobie poradziło 24: Dziedzictwo?
Ponad połowa mieszkańców Stanów Zjednoczonych oglądała finał Super Bowl. Opublikowano oficjalne wyniki oglądalności.
Ponad połowa mieszkańców Stanów Zjednoczonych oglądała finał Super Bowl. Opublikowano oficjalne wyniki oglądalności.
Finał Super Bowl był emitowany w niedziele wieczorem czasu amerykańskiego. Wiemy, że co roku jest to najchętniej oglądany program w telewizji na świecie i przyciąga ponad 100 mln Amerykanów. W tym roku zanotowano rekordową całkowitą liczbę 172 mln widzów, czyli była to maksymalna oglądalność finału w jednym momencie. Jest to najchętniej oglądany program w historii amerykańskiej telewizji.
Zobacz także: Spoty filmowe z Super Bowl
Średnia oglądalność finału na wszystkich platformach wynosiła 113,7 mln widzów. Jest to drugi największy wynik w historii po tym z 2015 roku, gdzie zanotowano 115,8 mln widzów.
Po raz pierwszy w historii zanotowano też tak wysoki ciągły wzrost widzów w trakcie trwania finału. Zanotowano wzrost o 29 procent. Udało się też pobić rekord programu telewizyjnego, który był najchętniej komentowany w mediach społecznościowych. Zanotowano 191 mln interakcji na Facebooku oraz Twitterze.
Zobacz także: Najlepsze reklamy z Super Bowl 2017
Przerwa w meczu to równie ważne wydarzenie telewizyjne, bo wówczas wielka gwiazda ma swój występ. W tym roku widzów zachwyciła Lady Gaga przyciągając 117,5 mln widzów. Co ciekawe - jest to zaledwie drugi wynik w historii po występie Katy Perry, która swego czasu przyciągnęła 120,7 mln widzów.
Tuż po zakończeniu finału Super Bowl emitowano nowy serial 24: Legacy, który przyciągnął 17,6 mln widzów ze współczynnikiem 6.1 w grupie docelowej 18-49. Jest to najwyższy wynik w historii marki 24 godzin.
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: FOX
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat