Yoshiaki Hirabayashi, producent gry Resident Evil 2 (remake), przekazał graczom informacje dotyczącą kampanii fabularnej. Cieszyć może fakt, że jak w oryginale, gracze będą mieli 2 postacie do wyboru i 2 kampanie do rozegrania. Hirabayashi zaznacza jednak, że oryginalna kampania z gry z 1998 roku zostanie zredukowana do wersji współczesnej, aby była bardziej atrakcyjna dla "dzisiejszych graczy". Co to oznacza? To remake, nie przeniesienie oryginału 1:1, więc Capcom postanowił trochę grę zmienić. Dotyczy to również kampanii. W oryginale mieliśmy 4 scenariusze: Leon A / Claire B i Claire A / Leon B. W Resident Evil 2 (remake) zrezygnowano z takiego podziału i otrzymamy po jednej kampanii dla Leona i Claire.
Uprościliśmy trochę [kampanię] i uczyniliśmy ją bardziej elegancką poprzez wyeliminowanie rozróżnienia A / B i połączenie w jedną całość historii tego, co dzieje się ze scenariuszami postaci A i B - wyjaśnia producent gry.
Myślę, że dzisiejsi gracze chcą głębokich, intensywnych doświadczeń z historią, a rozciągając ją na 4 scenariusze, historia staje się nieco miałka i poprzez przechodzenie gry wiele razy, aby zobaczyć wszystko, tworzy poczucie powtórzenia. Z tego powodu wybraliśmy dwie kampanie, które wciąż pokazują wszystkie wydarzenia z historii poszczególnych postaci - dopowiada.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj