Roboto od lat odpowiadało za przygotowywanie lokalizacji i dubbingów do najgłośniejszych gier wideo, w procesie nagrań korzystając z infrastruktury kilku warszawskich studiów dubbingowych. Po wielu latach tego typu współpracy doszliśmy do wniosku, że aby utrzymać dalszy dynamiczny wzrost naszej firmy, potrzebujemy własnego studia i możliwości zaoferowania naszym partnerom realizacji całego procesu in-house, bez podzlecania nawet najdrobniejszych elementów. Podobnie postąpiliśmy wcześniej w kwestii testów funkcjonalnych i lingwistycznych – zamiast korzystać z podwykonawców, zbudowaliśmy od zera własny dział QA, zatrudniając w tym celu doświadczonych specjalistów i przebudowując biuro – skomentował Bartosz Lewandowski, założyciel i CEO Roboto Global
Dzięki pozyskaniu studia Sound Tropez firma będzie dysponować na wyłączność pięcioma salami nagrań oraz pięcioma pomieszczeniami do montażu i postprodukcji. Do struktur Roboto włączono także zespół pracowników wyspecjalizowany w realizacji nagrań oraz dubbingów. Firma liczy na to, że reorganizacja struktur pozwoli na umocnienie pozycji w branży gier oraz pozyskanie klientów z nowych segmentów rynku.
Relację z wizyty redakcji naEKRANIE w studio Roboto znajdziecie pod tym linkiem.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj