"Our Brand is Crisis" to film oparty na dokumencie Rachel Boynton z 2005 roku pod tym samym tytułem, opowiadający o amerykańskich specjalistach ds. wizerunku i public relations, tzw. spin doctorach, pracujących podczas wyborów prezydenckich w Boliwii w 2002 roku.
Wersja fabularna skupi się na Jane "Calamity" Bodine (Sandra Bullock), konsultantce politycznej, która ma za sobą spektakularną porażkę, ale wciąż uznawana jest za jednego z najlepszych strategów w branży. Bohaterka powraca do gry, aby pomóc wygrać wybory kandydatowi na prezydenta Boliwii. Musi zmierzyć się przy tym ze swoim nemezis, Patem Candym (Billy Bob Thornton), który pracuje dla drugiej strony.[video-browser playlist="747504" suggest=""]
Czytaj także: „Legion samobójców” – współtwórca postaci Harley Quinn o jej wyglądzie w filmie
W obsadzie są też Anthony Mackie, Joaquim de Almeida, Ann Dowd, Scoot McNairy i Zoe Kazan. Reżyseruje David Gordon Green ("Pineapple Express") na podstawie scenariusza Petera Straughana ("Tinker Tailor Soldier Spy"). Wśród producentów są Grant Heslov i George Clooney.
Premiera w USA zaplanowana jest na 30 października.