Protosevich był pierwszym scenarzystą kinowej adaptacji popularnej gry z gatunku science fiction. Zatrudniono go w 2011 roku, gdy ogłoszono po raz pierwszy plany realizacji filmu. Po skończeniu tekstu, Protosevich mógł zająć się innymi projektami, a studio Legendary sprowadziło innego scenarzystę, by go udoskonalił.

Wyjawia, że praca nad adaptacją Mass Effect była wielkim i bardzo trudnym wyzwaniem, przez co nigdy więcej nie zajmie się filmem opartym na grze. Zdradza, że dokonywał adaptacji fabularnej pierwszej części gry, co jest zaskoczeniem, bo przeważnie w tego typu produkcjach twórcy wymyślali oryginalne historie.

Poziom trudności w pisaniu scenariusza polegał na tym, że gra ma tak dużo materiału  że starczyłoby go na 9-10 godzin filmu. Protosevich opowiada, że on musiał z tego zrobić dwugodzinną fabułę.

Na razie data premiery nie jest znana, lecz producenci mówili, że myślą o 2016 roku.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj