Scenarzysta o trudach adaptowania gry „Mass Effect”
Mark Protosevich, podczas promocji Oldboya wyjawił kilka ciekawych szczegółów na temat kinowej wersji "Mass Effecta".
Mark Protosevich, podczas promocji Oldboya wyjawił kilka ciekawych szczegółów na temat kinowej wersji "Mass Effecta".
Protosevich był pierwszym scenarzystą kinowej adaptacji popularnej gry z gatunku science fiction. Zatrudniono go w 2011 roku, gdy ogłoszono po raz pierwszy plany realizacji filmu. Po skończeniu tekstu, Protosevich mógł zająć się innymi projektami, a studio Legendary sprowadziło innego scenarzystę, by go udoskonalił.
Wyjawia, że praca nad adaptacją Mass Effect była wielkim i bardzo trudnym wyzwaniem, przez co nigdy więcej nie zajmie się filmem opartym na grze. Zdradza, że dokonywał adaptacji fabularnej pierwszej części gry, co jest zaskoczeniem, bo przeważnie w tego typu produkcjach twórcy wymyślali oryginalne historie.
Poziom trudności w pisaniu scenariusza polegał na tym, że gra ma tak dużo materiału że starczyłoby go na 9-10 godzin filmu. Protosevich opowiada, że on musiał z tego zrobić dwugodzinną fabułę.
Na razie data premiery nie jest znana, lecz producenci mówili, że myślą o 2016 roku.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat