Sherlock Holmes to audiobook, w którym Borys Szyc wciela się w każdą  rolę. Usłyszymy go więc jako Sherlocka, dr Watsona, profesora Moriarty'ego oraz w Irenę Adler. Borys Szyc na potrzeby projektu użyczył nie tylko swojego głosu, ale również wizerunku. W kampanii promującej produkcję zobaczymy aktora w czterech różnych odsłonach. Wideo już trafiło do sieci, a w maju rusza kampania spotowa w kanałach tematycznych TVN. W czerwcu zaplanowano też kampanię radiową i prasową oraz outdoor. Powstała również dedykowana projektowi strona internetowa www.sherlockholmes.storytel.com, gdzie można wysłuchać fragmentów produkcji i skorzystać z 30 dni bezpłatnego testowania aplikacji z audiobookami. Projekt będzie również szeroko promowany podczas Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera w Krakowie. Storytel jest partnerem strategicznym tegorocznego festiwalu.
fot. storytel.pl
Wszyscy bohaterowie stworzeni przez sir Conan Doyle’a są postaciami z krwi i kości, co bardzo pomogło mi wcielić się w te role. Jestem pod ogromnym wrażeniem aktualności tej literatury, która choć powstawała na przełomie XIX i XX wieku, jest napisana bardzo współcześnie. W pracy nad audiobookami pomogło mi też fizyczne wcielenie się w bohaterów opowiadań podczas sesji zdjęciowej i realizacji wideo. Mam nadzieję, że moja interpretacja pozwoli użytkownikom Storytel odkryć tę klasykę kryminału na nowo - mówi Borys Szyc.
W Storytel można już posłuchać dwóch powieści autorstwa Arthura Conan Doyle’a: Studium w Szkarłacie oraz Znak Czterech. W nadchodzących tygodniach w aplikacji publikowane będą kolejne opowiadania o Sherlocku Holmesie w wykonaniu Borysa Szyca.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj