Sherlock Holmes to audiobook, w którym Borys Szyc wciela się w każdą rolę. Usłyszymy go więc jako Sherlocka, dr Watsona, profesora Moriarty'ego oraz w Irenę Adler.
Borys Szyc na potrzeby projektu użyczył nie tylko swojego głosu, ale również wizerunku. W kampanii promującej produkcję zobaczymy aktora w czterech różnych odsłonach. Wideo już trafiło do sieci, a w maju rusza kampania spotowa w kanałach tematycznych TVN.
W czerwcu zaplanowano też kampanię radiową i prasową oraz outdoor. Powstała również dedykowana projektowi strona internetowa www.sherlockholmes.storytel.com, gdzie można wysłuchać fragmentów produkcji i skorzystać z 30 dni bezpłatnego testowania aplikacji z audiobookami. Projekt będzie również szeroko promowany podczas Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera w Krakowie. Storytel jest partnerem strategicznym tegorocznego festiwalu.
fot. storytel.plW Storytel można już posłuchać dwóch powieści autorstwa Arthura Conan Doyle’a: Studium w Szkarłacie oraz Znak Czterech. W nadchodzących tygodniach w aplikacji publikowane będą kolejne opowiadania o Sherlocku Holmesie w wykonaniu Borysa Szyca.
Źródło: Storytel.pl / zdjęcie główne: materiały prasowe