Naszą główną ambicją jest tworzenie autorskich tytułów VR, ale jesteśmy także otwarci na współpracę przy innych produkcjach. Rozpoczęliśmy ten projekt w listopadzie 2019 roku i wkrótce zobaczymy jego potencjał. Zwiększyliśmy liczbę osób zaangażowanych w to przedsięwzięcie po części dlatego, że uświadomiliśmy sobie, jak użyteczne dla wielu projektów wewnątrz Ubisoftu byłoby połączenie Snowdropa z VR – poinformował Alexander Frey, Lead Programmer Blue Byte Düsseldorf we wpisie blogowym firmy.
Jak zauważyli redaktorzy serwisu UploadVR, w trakcie Facebook Connect 2020 przedstawiciele Ubisoftu pochwalili się co prawda, że pracują nad przeniesieniem dwóch dużych franczyz do wirtualnej rzeczywistości (Assassin’s Creed oraz Splinter Cell), jednak tytuły te nie najprawdopodobniej nie wykorzystają potencjału Snowdropa. Ogłoszenia o pracę powiązane z tymi produkcjami wymagały bowiem od kandydatów znajomości środowiska Unity.
Alexander Frey z Blue Byte nie wyklucza jednak, że w przyszłości Snowdrop VR zostanie wykorzystany w pracy przy dużych franczyzach studiów Ubisoftu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj