Nawiązanie współpracy z Paramount w ramach umowy na wyłączność, tuż przed uruchomieniem naszej nowej subskrypcji z reklamami, jest dla nas powodem prawdziwej satysfakcji. Oprócz zapewnienia naszym członkom wyboru, dodajemy nowe źródło przychodów na wszystkich naszych rynkach.
Na temat umowy wypowiedział się również prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych, Lee Sears.
Dzięki wykorzystaniu naszych bliskich relacji z niektórymi z wiodących światowych marketerów, wyjątkowej ofercie produktowej i innowacyjnej technologii, Paramount Advertising jest idealnym partnerem dla SkyShowtime. Zbudujemy wartość dla naszych partnerów, dostarczając reklamodawcom możliwość efektywnych zakupów przestrzeni reklamowej na globalnych franczyzach, serialach i filmach SkyShowtime wraz z szeroką gamą zasobów wideo jakości premium Paramount.
Subskrypcje SkyShowtime Standard z reklamami i Standard Plus dostępne będą od 23 kwietnia poprzez aplikację SkyShowtime na urządzeniach z systemem Apple iOS i Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV i Samsung oraz bezpośrednio na stronie internetowej.
Przypominamy informacje o zmianach cen, które SkyShowtime podał w lutym tego roku:
- Standard (do 22 kwietnia 2024) = 24,99 PLN
- Standard Plus (od 23 kwietnia 2024) = 24,99 PLN
- Standard z reklamami (od 23 kwietnia 2024) = 19,99 PLN
- Roczna subskrypcja Standard z reklamami (od 23 kwietnia 2024) = 159,99 PLN
- Roczna subskrypcja Standard Plus (od 23 kwietnia 2024) = 278,99 PLN
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj