Fot. Materiały prasowe
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad 20 europejskich rynkach.
Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia. Dzięki temu serwis daje użytkownikom dwie opcje korzystania z oferty – z reklamami i bez nich – w dwóch atrakcyjnych cenach. SkyShowtime nadal będzie dostarczać treści premium, jednocześnie stawiając na elastyczność i wartość, jaką niesie swoboda wyboru. Wyświetlane produkcje będą zawierać średnio cztery do pięciu minut reklam na godzinę.
Hristina Georgieva, Chief Business Officer w SkyShowtime, skomentowała zawarcie tej ważnej umowy.
Na temat umowy wypowiedział się również prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych, Lee Sears.
Subskrypcje SkyShowtime Standard z reklamami i Standard Plus dostępne będą od 23 kwietnia poprzez aplikację SkyShowtime na urządzeniach z systemem Apple iOS i Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV i Samsung oraz bezpośrednio na stronie internetowej.
Przypominamy informacje o zmianach cen, które SkyShowtime podał w lutym tego roku:
- Standard (do 22 kwietnia 2024) = 24,99 PLN
- Standard Plus (od 23 kwietnia 2024) = 24,99 PLN
- Standard z reklamami (od 23 kwietnia 2024) = 19,99 PLN
- Roczna subskrypcja Standard z reklamami (od 23 kwietnia 2024) = 159,99 PLN
- Roczna subskrypcja Standard Plus (od 23 kwietnia 2024) = 278,99 PLN
Warto dodać, że w ofercie Standard z reklamami nie będzie możliwości pobierania filmów i odcinków seriali, a do tego będzie możliwy tylko jeden równoczesny strumień. Z kolei w Standard Plus będą możliwe 2 równoczesne strumienie i choć pozostaje wolny od reklam to mogą pojawiać się zwiastuny promocyjne filmów i programów SkyShowtime.
Źródło: informacja prasowa SkyShowtime