Udostępnianie tytułów nieco później w toku ich życia oznacza, że możemy dotrzeć do większej liczby konsumentów w 12, 18 czy 24 miesiące po premierach tych produkcji - mówi Maguire.
Maguire ujawnił również, że ciągu minionych 12 miesięcy na 10 najpopularniejszych tytułów w PS Plus, trzy to produkcje na wyłączność. Są nimi Marvel Spider-Man: Miles Morales, Horizon Forbidden West, czy nawet Ratchet & Clank: Rift Apart.
Jak widać każda z korporacji ma zupełnie inne biznesowe podejście do klienta i swoich gier. Ciekawe, kto w rozrachunku wychodzi na tym lepiej, Microsoft z XGP czy Sony z PS Plus?
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj